ORGANİK TARIM PAZARI ÖNERİSİ

Ege Üniversitesi Ziraat Fakültesi’nde emekli öğretim üyeleri, Dekan Prof. Dr. Akın Olgun’un organizasyonuyla, görevdeki öğretim üyeleriyle bir araya gelerek Ziraat Fakültesi’ni ilgilendiren alanlarda projeler üretiyorlar.

2009 yılının son toplantısını gerçekleştiren emekli öğretim üyelerinden Prof. Dr. Ayten Sevgican, “Bornova’ya Organik Tarım Pazarı” kurulmasını önerdi.
Prof. Dr. Ayten Sevgican piyasada bazı ürünlerin organik olmadığı halde vatandaşın aldatıldığını belirtti, şunları söyledi: “Geçen gün büyük bir marketten organik domates aldım. Eve geldim domatese baktım organik değil. Arkadaşlarımdan bu domatesleri incelemesini istedim ve onlar da benimle aynı fikirdeydiler. Çok üzücü bir durum. Bence Bornova, Ziraat Fakültesi’nin güzelliğini yaşamalı. İstanbul’da Şişli Belediyesi organik tarım pazarı kuruyor ama Bornova’da kurulmuyor.”
Prof. Dr. Sevgican’ı dinleyenler, Belediye Başkanı’nın da bir ziraat profesörü olduğunu anımsatarak, “Bornova’ya da bir Organik Tarım Pazarı çok yakışır.” diye konuştular.

KAYNAK:http://www.milliyet.com.tr/organik-tarim-pazari-onerisi/ege/haberdetayarsiv/ 16.01.2010/1179304/?ver=11

Yorumlar

Popüler Yayınlar