İzmir Yeni Bir Fuar Kazanıyor (ORGANİK TARIM FUARI)

İhtisas fuarcılığının merkezi İzmir, yeni bir fuar kazanıyor. Organik üretim merkezi olarak kabul edilen İzmir, organik tarım fuarı ile uluslararası platformda da yerini almaya hazırlanıyor.
İhtisas fuarcılığının merkezi İzmir, yeni bir fuar kazanıyor. Organik üretim merkezi olarak kabul edilen İzmir, organik tarım fuarı ile uluslararası platformda da yerini almaya hazırlanıyor. İZFAŞ Genel Müdürlüğü'nde düzenlenen basın toplantısıyla tanıtılan fuar hem üreticiye hem tüketiciye yeni kazanımlar sunmayı hedefliyor. Toplantıya Ekolojik Tarım Organizasyonu Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Atilla Ertem, ASDF Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Tufan Atalayman, İZFAŞ Genel Müdürü Doğan İşleyen katıldı.
İZFAŞ Genel Müdürü Doğan İşleyen, açılacak fuarın İzmir için yeni bir atılım aracı olduğunu dile getirdi. İşleyen, konuşmasında organik tarım fuarının hem üreticiye hem tüketiciye yeni kazançlar sunacağını söyledi. Ekolojik Tarım Faaliyetleri Derneği (ETO) Başkanı Atilla Ertem, fuarda sergilenecek tüm ürünlerin organik ve sertifikalı olacağını vurguladı. ASDF Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Tufan Atalayman, organik tarım fuarının düzenlenmesinde temel nedenlere değinerek İzmir'in organik tarım adına ilkgirişimlerin yapıldığı yer olduğunu bildirdi. 6-9 Mayıs 2010 tarihleri arasında dört gün açık kalacak fuar gıdanın yanı sıra organik tekstil, temizlik, kozmetik, mobilya, organik oyuncak gibi ürünleri de bünyesinde barındıracak.

Yorumlar

Popüler Yayınlar